• Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Auto width resolution
  • Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
  • default color
  • red color
  • green color

Infozmesta.cz

Neděle
20.5.
Svátek má: Zbyšek Nastavit jako
domovskou stránku
Home arrow Krnovský Info arrow Flemmichova vila a tuctová zábavovka
Flemmichova vila a tuctová zábavovka Tisk E-mail
Čtvrtek, 31 červenec 2008 ( 22:54 )

flemmichova_vila.jpgKRNOV – Akce ve Flemmichově vile nabírají nový směr. Plány s rekonstrukcí tohoto odborníky ceněného architektonického skvostu na hlavní exponát muzea individualistické moderny a spolkový dům pokulhávají. Přesněji řečeno vyplývají na povrch schopnosti záměr naplnit. V pátek 1. srpna nabízí Městské informační a kulturní středisko, jako správce tohoto objektu, v prostorách zahrady vystoupení místní tuctové zábavovky Wagon. Pivo a párek je v pořádku, ale tento dramaturgický krok způsobí křečovité svíjení se Theodora Flemmicha v hrobě. Akce bez úcty k dílu vídeňského architekta Otto Prutschera. Akce bez kvalit. Když sérii letního promítání s názvem České Pecky otevíral americký snímek, bylo to k pousmání. Ale vesnická taneční zábava bez ironie. Směr vývoje je dán. Kam to půjde dál? Snad by se příští rok do vily mohly přesunout celé Krnovské hudební slavnosti s Evou a Vaškem v čele.

(čtenář Masér) 




  Komentáře (48)
1. Přidal Magda, 17-03-2009 20:18
Tuctová zábavovka bude ples v Silezii. Že by přesun? Do Flemmichovky se stěhují křesťanská sdružení. To by se mohly uvolnit kostely a kazatelny. A do nich by se daly přesunout nějaké alternativní kulturní akce. Vlastně jakékoliv jiné, než městské (MIKS).  
 
Flemmichovu vilu zabalte lidi. Město nebude mít nikdy na to, aby ji opravilo, natož aby ji dramaturgicky vhodně vedlo. S čím kdo přijde, ten to má. Přesně v duch MIKSu. ... Tak nám řekněte, co máme dělat, když jste tak chytří.... Ale oni ti chytří mají být tam. Ještě, že si tam občas někdo něco chce udělat. Aspoň se lidi podívají na zlikvidovaný interér nevkusně doplněný čím se dalo.  
 
Ze sálu jehovistů by mohl být třeba útulek pro kauflanďácké bezdomovce, z evangelického kostela recesistická kavárna, z Martina blýskající se diskoška, z Benedikta bar, a pravoslavného chrámu... Ten vlastně ještě nestojí.
2. Přidal Admin, 06-10-2008 20:13
Kontrolu Nicků naše komponenta pro komentáře bohužel neumí. Nick se Nickovi omluvil, to na duplicitního uživatele vrhá dobré světlo. Bereme připomínku na vědomí. Vyladit to možná půjde.
3. Přidal Véna, 06-10-2008 13:26
Tak další (ne)povedená akce se konala v rámci Veletrhu poskytovatelů sociálních služeb. Několik obrovských plakátů lákalo na Česko-polské dechové odpoledne, zde je odkaz : http://www.mikskrnov.estranky.cz/clanky/aktualne/cesko-polske-dechove-odpoledne-v-svc-meda-krnov 
 
Já jsem si pod tímto názvem představoval vystoupení českých a polských dechových orchestrů, ale dechový orchestr byl pouze ten krnovský. Polsko zastupovaly dva soubory tvořené důchodci. 
 
Už se těším na vernisáž stálé expozice ve Flemmichově vile 
http://www.mikskrnov.estranky.cz/clanky/aktualne/expozice-secese-a-individualisticke-moderny-ve-flemmichove-vile 
 
Jsem přesvědčen, že teprve touto expozicí se měla Flemmichova vila otevřít pro veřejnost, dřívější akce byly předčasné a neuvážené. 
 
A ještě vzkaz pro admina: příspěvek z 24.9.2008 z 16:21 jsem nepsal já ale někdo jiný, škoda, že nefunguje automatická kontrola nicků, zda již někdo tento nick nepoužil.
4. Přidal čochtan, 29-09-2008 06:46
Milý Vašku ! 
Naprosto s tebou souhlasím s tím , že Orffíci byli výborní ! 
Celý koncert byl supr, včetně scény , zvuku , světel .... 
Kluci to prostě umí , ale je to i tím , že jim do jejich koncertu město vůbec nezasahovalo. Nechybělo ovšem mnoho a k vůli božskému Karlovi na slavnostech taky málem nehráli , taj jako Jananas. 
 
PS: Prudit je silný výraz ! Tady se pouze diskutuje!
5. Přidal Julek, 28-09-2008 12:46
Orffíci byli, protože sami chtěli. Tak se to dělá??
6. Přidal Véna, 27-09-2008 11:51
Pokud jde o to, že se program z náměstí nepřesunul jinam, tak mně to vůbec nevadilo. Rozhodně bych do KMC nešel a do divadla zřejmě taky ne. Uvidíme jak se bude využívat opravený zimní stadion pro obdobné akce, jestli vůbec někdy.
7. Přidal Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny , 26-09-2008 18:50
Jen prudíte! Orfíci byli skvělí !!!K ostatnímu ? V koncertce jsem nebyl, venku nevyšlo počasí, ale lidí se mi tam zdálo dost. Prej to měli přesunout pod střechu. Ale kam? 
Do Kofoly by tihle nedošli, divadlo by nenaplnili, zimák -přílišné úpravy. Na fesťáku taky leje a lidi se baví! Komentátor byl KO. "Božského" nemusím,ale nevím proč se z toho, že nepřijel tolik dělá. Když jste znalci, nabídněte se pořadatelům. Na malém městě většinou málo profíků ale kopa "znalců". Já jsem rád, že můžu kritizovat!
8. Přidal Véna 2, 25-09-2008 18:59
Jééé použil jsem nick, který už tu je. Až teĎ se dívám. Omlouvám se.
9. Přidal Véna, 24-09-2008 16:21
Na ty stránky KHS, ale nikdo nenarazí. Proto tam dali oznámení, pro ty chudáky, co stáli na Káju fronty. Kdyby to věděli, ani by tam nešli. Tak proč tam diskutovat, když nejsou diskutující.
10. Přidal pepe, 23-09-2008 21:06
Komentáře ke KHS lze organizátorům vlepit tady: 
http://www.khskrnov.cz/diskuze.php
11. Přidal taky dobrý, 23-09-2008 19:58
http://www.jananas.cz/
12. Přidal moderátor KHS, 23-09-2008 18:38
Většího dlaždiče jsem ještě na náměstí v Krnově neviděl. 
Tolik vulgarismů jsem neslyšel ani na zábavě v Horní dolní ve 02 hodiny ráno.
13. Přidal sad, 22-09-2008 20:03
Krnovské hudební slavnosti byly jedna velká trapárna za určitě nemalé peníze z kapes nás všech. A pro koho vlastně? 
Proč se kvůli špatnému počasí akce nepřesunula pod střechu. Vždyť už od rána organizátoři museli vědět, že počasí je špatné, program začínal až odpoledne, takže času bylo dost. Ponese za to někdo zodpovědnost, že se takto plýtvá penězi?  
Proč ty peníze nedá město raději nevěnuje na aktivní podporu kultury ve městě, vždyť hudebníků tu máme dost, nebo snad ne?
14. Přidal Vlado, 22-09-2008 18:42
Město se bálo snad i přiznat, že Kája nebude :-)))) Asi špatné svědomí a mysleli, že si toho nikdo nevšimne. Tak nenápadně napsaný vzkaz na stránkách KHS, kam nikdo nechodí je velmi trapný podraz.
15. Přidal Véna, 22-09-2008 14:12
Tak co lidi, jaký byl Goťák? 500 či 700 za vstupenku je v háji a von to nakonec byl Petr Muk. Já jsem sice na náměstí zmokal, ale měl jsem zadarmo Mládka , Spáleného a jiné. 
 
A taky jsem se zúčastnil exkurze do Varhan. Vystoupení pana Ing. Plánského bylo lepší než nějakej Gott tedy Muk, tomu já říkám koupit zajíce v pytli. 
 
Jo a ještě jeden můj postřeh, tentokrát o něčí neschopnosti: v neděli bylo vystoupení skupiny Nevím, ale informační plakát vedle pódia zval na něco jiného. Pro důkaz jsem to vyfotil, zde je odkaz: 
http://imgway.eu/get.php?img=khs_skupina_nevim4565 
 
Kde se stala chyba? Buďto byl plakát sponzorským darem a nestál organizátory ani korunu, proto to nechali být. 
Nebo za něj město zaplatilo a koupilo tedy zmetka. No kdybych si něco objednal a nebylo to to co chci, tak si to od zhotovitele nepřeberu.
16. Přidal Véna, 21-09-2008 10:47
Váženy Martine, děkuji Vám za odpověď.
17. Přidal Martin, 20-09-2008 22:43
V pátek a v sobotu se na náměstí bohužel nepromítalo. Diváci sice přišli vybaveni na nepříznivé počasí, ale ve chvíli, kdy viděli několik mladých mužů "povlávat" na plátně, které se snažili organizátoři natáhnout, pochopili, že povětrnostní podmínky letnímu kinu nepřejí. Stejná situace se opakovala i na Krnovských hudebních slavnostech, kdy se k poryvům větru přidal i občasný déšť :-(
18. Přidal Véna, 19-09-2008 09:34
Byli jste někdo na filmech z Kina na kolečkách? Promítalo se v pátek a sobotu vůbec?
19. Přidal Obyvatel Kostelce, 13-09-2008 20:59
Koukám, že to tady začíná být osobní. Každý kope za to své a očekává, že ostatní by to mohli ocenit. :-)  
 
Myslíte, že sport vede naše město lépe něž kulturu? Co propagace? Stává se vám často, že lidi neví, že Krnov je? Na to, že neví kde je, už jsem si zvykl. Říkali, tam u vás na Ostravsku máte jen uhlí a smrad? 
 
A jak si tady pěkně dopisujeme, stává se nenápadně naše názorová exhibice hnacím motorem těchto stránek. Vivat webmaster. 
 
A ten obchod pro Kostelec prosím. 
Obyvatel Kostelce
20. Přidal Hroch, 12-09-2008 11:54
Vyjádřením představitelů města se toho asi moc nezmění. Ale naprosto souhlasím s tím , že mluvit by se o tom mělo a veřejně.
21. Přidal Julek, 10-09-2008 16:59
Véno, bylo by naivní myslet si, že by město někoho delegovalo, aby reagoval na diskuze v médiíích a dávalo by tak veřejnosti na venek svůj názor na věc. Není to obvyklé. Dávku ironie chápu. Ale nevadí, pokud budou diskuze v médiích probíhat a bude se do nich zapojovat čím dál více veřejnosti (i anonymní) tak nezbyde představitelům, aby se vyjádřili.
22. Přidal Véna, 07-09-2008 10:56
Pokud mne něco z programu v budoucnu zaujme, tak navštívím vernisáž. Předpokládám, že drtivá většina návštěvníků příjde na vernisáž a zbylý počet jsou studenti škol, kteří jsou ,,nahnáni " na výstavu učiteli nebo také turisté.  
 
Příští týden je na náměstí promítání Maringotky na kolečkách, dva z těch 4 filmů jsem ještě neviděl. Možná se stavím. 
 
Pak jsou zde KHS, budu si muset vybrat z programu kde je vstup volný. Závěrečný koncert s K. Gottem je pro vyšší vrstvy (majetnější), proto jsem předpokládal, že do fronty na lístek nepříjde některý z místních bezdomovců - alkoholiků, aby ve frontě při dlouhém čekání někoho slovně nebo fyzicky napadal. Předpokládám, že k žádným výtržnostem nedošlo, a proto stále považuji přítomnost Městské policie za absurdní. Pokud tam ovšem strážníci přítomni byli.
23. Přidal Martin, 06-09-2008 12:48
Za tuto mylnou informaci se omlouvám, vstupné bylo vybíráno, neboť se jednalo nejen o přednášku, ale i komentovanou prohlídku výstavy. Zaměstnán jsem a pověřen jsem nebyl ;-)
24. Přidal Véna, 06-09-2008 12:04
Vážený pane Martine, možná že jste zaměstnán v MIKSU, a byl jste pověřen napsat příspěvek do této diskuze. Co se týká přednášky pana dr. Šindeláře, vycházel jsem z informací na plakátě, je tam dole vstupné 10 a 5 Kč, o dobrovolném vstupném se tam nepíše. Poprosil bych tedy o lepší informovanost, možná je velmi složité a takřka neproveditelné pro organizátory přepracovat vzor, který se používá pro tvorbu upoutávky.
25. Přidal Masér, 05-09-2008 12:20
Jsem rád, že můj krátký příspěvek vyvolal dlouhou diskuzi. Opravdu nikdo nepopírá to, že se Kája Gott prodá do posledního místa, že na Wagon přijde hodně lidí a vypijí hodně piva..... 
Roky nemá město v kulturním životě kvaltiní koncepci a má nulové vedení, které se rádo pochválí. Řadový zaměstnanec maká jak mu pískají, ten to nezachrání. Oplzlé jsou řeči kolem dokola, co se všechno udělá, a jak to bude vypadat, ale žádné změny ve vedení, které by byly nutné k tomu, aby se něco změnilo, nejsou v plánu. Ať město odvolá ty vznešené řeči a pokračuje v tom, co dělá. 
Lidi přijdou i na výstavu sádrových trpajzlíků aj na Wagon. Ale ničím zajímavé to asi nebude. Jen rozpočet KHS by vydal na vcelku noblesní festival nebo na celé kulturní léto. Proč Gott? Kdyby byl zadarmo, tak ještě? Přijdou lidi? Přijdou. Je to pro kulturu něčím přínosným? Není. 
A MIKS? Tak ať je z něj s.r.o. ale s novým vedením a stejným rozpočtem. Občané tu nejsou, aby radili vedení, lidi si za kulturou zajedou jinam. Jde o to nalákat tu i lidi a to i odjinud.  
A ještě k jiné aktivitě, když mám po dlouhé době urýpanou. Pod MIKSem je i vedení střediska ekologické výchovy. A myslíte si, že to funguje? Je vedeno jako celá organizace. Nefunguje.
26. Přidal Vitas, 05-09-2008 11:27
Martin: Já se ale nevyjadřoval o kulturním dění v Krnově. Na to opravdu nejsem odborník... Jde mi jen a pouze o úroveň KHS. Nic víc, nic míň. Orffové jsou bezesporu kvalitní kapela, o tom asi nikdo z nás nepochybuje, ale přesto si troufám tvrdit, že nepřitáhnou moc mladých lidí. A o to mi jde především. Program KMC s tím nemá absolutne nic společného.
27. Přidal Martin, 05-09-2008 06:31
Je to smutné počtení brouzdat touto diskuzí. Krnov je evidentně plný kulturychtivých obyvatel, báječných dramaturgů a spousty jiných odborníků a přitom je tu tak (podle některých pisatelů) tristní situace v kulturním dění. 
Škoda jen, že spousta lidí míchá jablka s hruškami a evidentně o dění ve městě ví pouze to, o čem někde slyšeli. Dovolím si poopravit pár informací: 
 
MIKS není s.r.o., jedná se o příspěvkovou organizaci města (stejně jako například knihovna) a jako taková je na městě závislá pouze do určité míry. Samozřejmě, že jako městská organizace musí poskytovat i "servis" u akcí organizovaných zřizovatelem, ale u výběru programu má víceméně "poradní hlas", který nemusí být vyslyšen (Hornoslezské slavnosti, ples města ...) 
 
Krnovské hudební slavnosti jsou akcí Města Krnov, které je odpovědné nejen za programovou skladbu a dramaturgii, ale i za grafické výstupy (pokud se podíváte na materiály, naleznete na nich i informaci, že je zpracovávalo grafické studio All design (www.alldesign.cz), takže i zde "pláčete na špatném hrobě". 
 
Véna se možná bude divit, ale tahanice o lístky na závěrečný koncert se opravdu strhla a zkuste si je dnes koupit... 
 
Muzeum individualistické moderny a spolkový dům vzešly jako návrhy z rady a zastupitelstva města. činnost spolkového domu rozjíždí občanské sdružení Flemmichova vila a nemusíte mít obavy, muzeum opravdu nedělají "nadšenci z MIKSu", část expozic bude zřízena za pomoci dotace, kterou získalo město a o zbytek se stará konzultační tým složený z odborníků z různých muzeí. Mimochodem, myslíte, že by se pan továrník bránil i plánované mezinárodní konferenci pořádané Památkovým ústavem o textilnictví a zachování textilních fabrik v současných městech? 
 
Aktivní Véna si všímá spousty věcí, ale to, že vstupné se (překvapivě :-P) vybírá na samotnou výstavu, ale ne na přednášky, ty jsou vždy zdarma, nebo s dobrovolným vstupným, to mu pravděpodobně uniklo (možná jste se měl zastavit nejen na vernisáži, ale i na avízované přednášce, zvláště, pokud vás medaile a mince zajímají). Jinak vás mohu ujistit, že vstupné z výstav netvoří zase tak podstatnou část příjmu MIKS. Možná je to tím, že lidé v Krnově by chtěli všechno zadarmo (Jindřich Štreit, Kurt Gebauer, jiří Georg Dokoupil... to jistě nejsou tuctová jména a přesto se na ně jde v Krnově podívat hrstka lidí, takže pouze v nekvalitní dramaturgii to opravdu nemůže být ;-)) 
 
Vitase uklidním, nabídka akcí v Kofole (www.kofolamusicclub.cz) ho jistě časem uspokojí a navíc - Bratři Orffové se vám také nelíbí? 
 
A jelikož je to zde samý odborník, jistě také víte, že náročné kulturní projekty se plánují i rok dopředu (jednání s umělci, příprava, hledání termínů...) myslíte, že to je možné realizovat i ve Flemmichově vile, kterou město uvedlo do provozu v průběhu roku a s těmito prostředky nebylo původně počítáno v rozpočtu? Letos jde opravdu o to, aby vila vešla do podvědomáí (daří se to, již je spousta lidí, kteří nepotřebují slyšet slovní spojení Flemmichova vila - bývalý kojenecký ústav a přesto trefí). Nechte čas i občanskému sdružení FV a jejich aktivitám a hlavně (nyní raději neadresně ;-)) - je opravdu konstruktivní ta kritika, která je doplněna o informaci, že pisatel se žádné akce neúčastní, protože přeci stejně za to nestojí? 
 
Teď vlastně nevím, jestli ten smutný pocit byl dán stavem upadající kultury ve městě, nebo naopak stavem a názory publika, které ví, že je vše špatně, ale jak by to mohlo vypadat asi neví/vědět nechce.
28. Přidal Redakce, 03-09-2008 10:42
Přepis dopisu zaslaný paní D.Tylšarovou do naší redakce : Vážení, reaguji na Váš kritický článek o cantry koncertech v Krnově z 8.čísla Krnovského Infa. Pisatel měl zřejmě málo informací o možnostech zábavy ve městě, ale to ho neomlouvá. Akce ve Flemmichově vile pro užší zájmovou klientelu jsou chválihodné, ale člověk není živ jen přednáškou či výstavou. Lidé pracují a pak uvítají oddechové akce, generační setkávání, pohodové posezení v příjemném prostředí s přáteli. A to právě nabídla skupina Vagon. Architektonický skvost ( rozumějte vila ) při zahradních koncertech nedochází újmy, naopak vejde do povědomí krnovanů. Skupina Vagon jistě není hudebním skvostem, ale je "pohlazení po duši". Nebo myslíte, že krnovští zdravotníci a pedagogové a mnozí jiní, kteří tu chodí posedět, vyznávají pokleslou kulturu a jsou chudí duchem? Myslím, že pan Flemmich by byl s nimi rád. Příště při psaní článečků více uvažujte a mou odezvu zveřejněte.
29. Přidal Vitas, 01-09-2008 10:43
Nebudu hodnotit kulturní dění v Krnově jako takové. Zaměřím se pouze na KHS. Jako obyvatel Krnova, který se zajímá o hudbu se za ně stydím. Výběr kapel je katastrofální, nevyvážený a uspokojení hudebního fanouška vyvolá snad jen nechtěně. Patřím k mladé generaci a se vší úctou mě opravdu nebaví koukat na tleskající polské důchodce (Ivan Mládek), staré rockery (Tublatanka) a Zlatého slavíka. Neopovrhuji těmi, koho to baví, ale já jsem v programu nenašel jedinou skupinu, která by mě oslovila. Předpokládám, že KHS by se měly konat pro co nejširší spektrum obyvatel, to ale bohužel nesplňují. Když máte možnost podívat se na slavnosti jiných měst, působí KHS opravdu komicky, až trapně. Už loni jsem měl chuť napsat stížnost na MU. Odolal jsem. Ale letos už ne. Myslím, že KAŽDÝ Z NÁS, kterým se provedení KHS nelíbí, by měl napsat svůj názor na MU. Je to jediná šance, jak s tím do budoucna něco udělat. Doba Eva a Vaška se totiž blíží...
30. Přidal Véna, 30-08-2008 13:02
Všiml jsem si plakátu, který zval na besedu s místním sběratelem dr. Šindelářem, úplně dole byla poznámka, že organizátoři vybírají vstupné. Příjde mi to absurdní. Vezmu-li jakoukoli besedu, například v Městské knihovně, tak pokud vím v knihovně se vstupné na takovéto akce neplatí. Možná, že v MIKSU si o každé takovéto akci udělají závěrečnou zprávu a tu poté předkládají zřizovateli a v hodnocení bude mít asi velký význam kolik vybrali.
31. Přidal Petra, 30-08-2008 08:48
Bydlení pro mentálně postižené je úplně mimo pokud jde o záchranu cenné vily, potenciální kvalitní opravu a zpřístupnění veřejnosti už bůbec. To už se měla raději najít klička, jak to prodat soukromému zájemci (Kofola zájem měla), který by byl schopen investovat nemalé prostředky a reprezentativně vilu opravil a smluvně třeba zpřístupnil část, nebo poskytoval nějaký prostor ... Vile by to prospělo nejvíce. Jen se odtrhnout po prospěchu pro sebe. Poskytování sociálních služeb by ji prospělo asi nejméně.  
Ale výstavní prostor potenciál má, nepaušalizovala bych. Spolu s kulturním či reprezentantativním využitím. I spolkový dům, kdyby jen nezůstalo u tlachání, prázných prohlášení o vytvoření něčeho, na co nikdo z vedení memá a ani neví, co je obsahem toho o čem mluví. 
 
Promiňte, ale: 
Muzeum individualistické moderny a spolkový dům. Rády bych třeba. Napište mi ale jediné jméno osoby z MIKSu (potažmo z jeho vedení, potažmo z Města), která ví jak se úspěšně řídí muzeum, která ví co je to individualismus, která ví co je to moderna a má alespoň podvědomí jakým způsobem by směřovala spolkový dům. Optimálně by to měl být jeden člověk s odpovídajícím vzděláním a zkušenostmi. Musel by se umět odprostit od vlastního prospěchu, sebechval, tlaku komerčnosti a v neposlední řadě sehnat desítky miliónů na opravu, rekonstrukci, která by Prutscherovu dílu dokázala konkurovat. 
 
Ať MIKS prohlásí, že to tak nemyslel, že jen prostě bude budovu využívat jak ostatní, že na svém vedení (a to nemluvím jen o dramaturgii) nic nezmění a myslím, že se i diskuze uklidní. Jde o ty prázné řeči okolo, sebechválu a amatérizmus.
32. Přidal Hanka, 29-08-2008 17:48
Mě se taky zdá prostor Flemmichovy vily využitý jako výstavní síň naprosto zbytečný a neužitečný. Dovedla bych si tam představit něco úplně jiného, např. bydlení pro mentálně postižené, pro což jsem taky hlasovala v krnovské anketě. Tak krásný prostor se zahradou a takhle zbytečný...
33. Přidal Hroch, 24-08-2008 18:30
Program na KHS a ples města vybírají lidé , kteří o tom téměř nic nevědí a podle toho to vypadá ! 
Smutný příběh !
34. Přidal Vlado, 24-08-2008 14:59
K tzv. hvězdám KHS bych ještě dodal, že jsou to postavičky, které si zvou firmy na své večírky na které se však chodí zadarmo. Předávání různých sponzorovaných cen apod. Takový Petr Spálený, různá houslová tria, Gott či Felix Slováček. Na ty se snad už ani neplatí, na ty se chodí zadarmo a štědře to zaplatí sponzoři.  
Snad jen Ivan Mládek, ten by mohl nalákat spoustu Poláků a Bratři Orffové by mohli donést krnovanům něco jiného, než ČT a Radiožurnál.
35. Přidal Véna, 22-08-2008 17:47
Když si spočítám, kolik je v Krnově výstavních prostor: budova MIKS, Galerie v Hotelu Cvilín, Flemmichova vila, občas taky Knihovna . A to ještě sešlo z pokusu bývalého zaměstnance muzea pana Králika vybudovat galerii v Silésii.  
Docházím k závěru, že Flemicova vila je jaksi nadbytečný výstavní prostor a zřejmě měl být využit jinak.
36. Přidal Véna, 22-08-2008 17:42
Když už mluvíte o KHS, tak jsem se po přečtení článku v místním deníku musel pousmát. Pořadatelé zřejmě předpokládají, že se strhne tahanice a mela o lístkya proto na bezpečnost musí dohlížet strážníci MP.
37. Přidal Petra, 22-08-2008 16:01
Tome, Krnovské Hudební Slavnosti cirkusem určite budou. A to, že zvolili stejně amatérsky vypadající plakát, jako to dělají cirkusáci k tomu patří. Kdyby to dělal grafik, tak bych mu to omlátila o hlavu, ale MIKS je znám tím, že zvládne vše a to se cení. Určitě si to dělali sami. 
Kdyby to dělal grafik, tak byl zas moc dobrý. Takhle profesionálně ztvárnit graficky amatérizmus, který je obsahu vlastní, se jen tak nepovede. Chybí jen kliparty z Wordu.  
haló, haló, ....račte vstoupit Karel Got i Tublatanka... zakoupeni po slevě. Nic nového sice neuvidíte, ale můžete si sáhnout...... račte vstoupit, než je prodají ještě levněji a jinam.
38. Přidal Tom, 21-08-2008 19:40
http://cirkus.nazory.eu/image/6657669 
http://www.krnov.cz/_programs/Article.asp?aid=10196&mid=4&sid=94
39. Přidal Vlado, 21-08-2008 18:09
Pane Martine, ale právě, že dramaturgické vedení takového subjektu není přeco o tom, že se řekně:... s něčím přijďte a uděláme to... Připadá mi, že to právě takhle funguje. 
 
Někdo přijde, že se udělá tohle a řekne se.... tak jo...a když přijdou lidi tak to bylo dobrý. Pak přijde někdo a řekne ... já jsem producent .... a řekne se : .... tý jo, producent. A vezme se to, s čím kdo přijde. 
 
Promiňte, ale právě takhle se to nedělá. Takové KHS to byl nějaký kompletní balík pochybného šmelináře s kulturou, který tušil, že se chytme maloměsto na Karla Gotta, Tublatanku a Kabát revival? Nebo strčil každý něco?
40. Přidal Julek, 17-08-2008 22:34
Samozřejmě, že je vina i v pohodlí obyvatel, v nezájmu o dění kolem sebe. Tím nemyslím sledování televize. To je celospolečenský jev. V Krnově je apatie už zjevně zakořeněna. Ti, co by i mohli přinést neco jiného, ale asi ve změnu nevěří a nemajjí v rukách moc. Závislost městského s.r.o. je navíc závislá na politické vůli samosprávy, v tomto případě je, obrazně vzato, portfolio této firmy skicou místní politické kultury. 
Diskuze, či konkrétní kritika, by neměla být nazývána haněním ale jako přínos, čistě jako součást průzkumíu mínění.


 
< Předch.   Další >


 

Z ostatních regionů:

Petice za stavbu obchvatu Bruntálu doprava_rekonstrukce_most.jpg BRUNTÁL - Myslíte si, že doprava v Bruntále je příliš hustá? Vadí vám kamiony projíždějící prakticky středem města? Chcete více klidu a bezpečí na brunt&aacu...
 

Karviná bude regenerovat veřejná prostranství na sídlištích karvina_sidliste.jpg KARVINÁ - Karvinská sídliště Ráj a Hranice se dočkají regenerace doslova na přání – projektanti do plánů zahrnuli výsledky dvou anket mezi obyvateli, v nichž na podz...
 

Výstavba lávky omezí dopravu zakaz.jpg ČESKÝ TĚŠÍN - Změnu organizace dopravy si vyžádá výstavba nové lávky pro pěší přes hraniční řeku Olši v Českém Těšíně. Na dosud jednosměrn&eacu...
 

Zhruba 60 milionů korun letos rozdělí Nadace OKD logo_nadace_okd.jpg OSTRAVA – Nadace OKD, druhá největší firemní nadace v České republice, letos rozdělí mezi neziskové organizace a obce zhruba 60 milionů korun. Speciálně se přitom zaměří na podpor...
 



Info Market